مسافر

دانلود آهنگ با کیفیت 320: 9/57MB

دانلود آهنگ با کیفیت 128: 3/84MB

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت1080: 108/03MB

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت 720: 77/32MB

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت 480: 30/32MB

متن آهنگ:

من یاسرم یه قاصدم که عاضمم واسه حرف تازه تر که لازمن واسه رپ

یه سال و نیه که دور از وطن و غافل از غافلم

حالا اینا بمونه واسه بعد عاضمم باس برم

میبینی تیک دارم رو پیشرفت صلح

من تا شیش هفت صبح

بیدارم و دوباره میخوابم با نیشخند ظهر

من یه مسافرم که تو کشور مجاورم

ولی فقط اینو خدا میدونه که بعد از اینجا کجا برم

این داره بم مشت میزنه فکر میکنم بم خوش میگذره

شهر فرنگ و اونورآب از دوردست بهتر و خوشتیپ تره

حرفام عین عینکه تا واضح ببینی پازل بچینی

حاضر بشی تو واسه یه چیزی واقعیت که یاسر کشید

رقمی تو بانک ندارم به احدی باج ندادم

از احدی باک ندارم رو سرم الکی تاج ندارم

من واسه این نخوندم که حق فید بیشتر بدن

بزار تا بشینن پای فیلم پیشرفت من

تقریبا فهمیدم که با پول و شهرت پز دادن

یعنی فورا فرصتو مفت دادن بعد زود از قدرت افتادن

من نمیگم خوبم ممتازم ولی اینو بدون از من وجدانا

تو رپ مولوی استادمه خونم جوهر خودکارمه

دستاتو واکن با من آناً اینو میدونی که منوتو با هم

دنیا توی مشتمونه من قدرت کلمه رو باور باور دارم

میرم بی حد و مرز، من میرم تا فتح رپ

دوباره همینو بگو تو

دستاتو واکن با من آناً اینو میدونی که منوتو باهم

دنیا توی مشتمونه من قدرت کلمه رو باور دارم

میرم بی حد و مرز، من میرم تا فتح رپ

بهم میگی محافظه کارم؟ تو رپ ملاحظه دارم؟

بگو به کجا رسیدن اونایی که فاز مبارزه دارن

همه پخش و پلان یه سری که نعشه خراب

یه سری که دنبال بچه عروسک با کفش طلان

میگی من واسه شهرت میخونم؟ میگی من واسه شو رپ میکنم

وقتی که میگی دیگه شو کت میدونم،اون وقته که شوکت میکنم

من رویا بافم ولی تو رویام عمیقم چون

هرچی که توی رویام ساختم دقیقا واسم حقیقت شد

فکر من اینه که چقدر فاصله داریم از مرکز و مقصد

اینهمه معدن و مخزن اینهمه هستن مقصد

ولی وقتی که دورت دیواره دورت پر بیکاره

شدی از این دورت بیزار و میری دنبال مهر ویزا

جمع میکنن زن و فرزند،گلوله میرن دم محضر

خونه زندگی رو آب میکنن و فردا لب مرزن

سر خورده بیعاره میگی این گربه بیماره

دردی که عمیقه روی سرطان نمیشه چسب زخم زد

 

دستاتو وا کن با من آناً اینو میدونی که منوتو باهم دنیا توی مشتمونه

من قدرت کلمه رو باور دارم میرم بی حد و مرز، من میرم تا فتح رپ(2بار)

 

دو پهلو نمیخوام حرف بزنم فازش زیادی باب شده

از بس کلمه ها تند میدون پهلوهاشون آب شده

ضمن این که الکی ادعا نمیکنم و فردا هم اگه بدمو بگن ضد حال نمیخورم

من کلی حرفه تو جیبم، من گلوله برف روشیبم

من روی صحنه خورشیدم،هر روز هفته کوشیدم

تا که دیدم بالاخره میتونم و کلمه رو توی مغز تو چیدم

تا وقتی که زندگی کار داشت میمونم مستقیماً در راستاش میدوم

من پای کارواش میمونم زخمامو بانداژ میکنم

حرفامو تک تک یادداشت میکنم مغزمو درگیر داستان میکنم

خود شب تا صب فردا با نور لبتاب کف دفترو آسفالت میکنم

دیگه زمان صعود و رشد سطح طبقاته از هله هوله ها که فاکتور بگیر

که فوش بچه صلواته

میبینی، قلمه میدوزه زمین و زمانو، پیامشو میده به زمین و زمانو

منوتو کنار هم دیگه میتونیم اداره بکنیم مسیر جهانو

دستاتو وا کن با من...آناً.

من یه مسافرم...

ولی به خیر گذشت...فقط خوشحالم که به خیر گذشت

این سفر تموم شد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394برچسب:, | 22:1 | نويسنده : شاهین |