آرامش

دانلود آهنگ به همراه متن:

متن آهنگ:

یه لحظه دستامو بگیر

یه لحظه حرفامو بفهم

یه لحظه چشماتو ببند

دیگه کنارتم ببین

دیگه کنارتم نترس

دیگه کنارتم بخند

حستو بهم نشون بده

نترس از هیچی عشق من

من که نیومدم برم

 اگه قرار باشه یه روز

پا بذارم رو رویاهام 

به خاطر تو حاضرم

من عاشقه توام نترس

 من عاشقه توام هنوز

من عاشقه توام ببین

یه لحظه چشماتو ببند

یه لحظه دستامو بگیر

یه لحظه پیشه من بشین

من عاشقه توام نترس

من عاشقه توام هنوز

من عاشقه توام ببین

یه لحظه چشماتو ببند

یه لحظه دستامو بگیر

یه لحظه پیشه من بشین

 

هر جا که شک کردی بهم

از همه میبرم که تو

احساسه آرامش کنی

حرفاتو میزنی بهم

حرفامو میخورم که تو

احساسه آرامش کنی

یه لحظه تکیه کن بهم

بدونه بغضو واهمه

بدونه ترسو دلهره

این آدمی که پیشته

دیگه ازت نمیگذره

دیگه ازت نمیبره

من عاشقه توام نترس

من عاشقه توام هنوز

من عاشقه توام ببین

یه لحظه چشماتو ببند

یه لحظه دستامو بگیر

یه لحظه پیشه من بشین

من عاشقه توام نترس

من عاشقه توام هنوز

من عاشقه توام ببین

یه لحظه چشماتو ببند

یه لحظه دستامو بگیر

یه لحظه پیشه من بشین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 فروردين 1395برچسب:آمین,آهنگ آمین,آهنگ آمین به نام آرامش,آرامش,آمین آرامش,آرامش,آهنگ ملایم,آهنگ آرامش بخش, | 16:13 | نويسنده : شاهین |